FANDOM

Wiki

Tämä Wikian Fanon Wikin sivu ei ole enää käytössä. Oikea artikkelin voit lukea painamalla tätä linkkiä.

This page is no longer in use in Wikia's Fanon Wiki. You can read the article pressing this link.

Xero La Fem huhutaan olevan ensimmäinen Hutt jedi. Hän oli tavallista Huttia nopeampi, eikä niin iso kokoinen. Xerolla oli sininen valomiekka. Xeron väitetään olevan sukua Jaba The Hutille, mutta asiaa ei pystytä todistamaan

Varhainen elämäMuokkaa

Xero syntyi köyhään Hutt sukuun. Xeron ollessa 5 vuotias palkkionmetsästäjä Jango Fett sieppasi tämän. Xero pääsi pakenemaan ja päätyi Jeditemppeliin. Yoda huomasi tämän kyvyt voimassa, ja otti Xero oppilaakseen.

MestariMuokkaa

"Voin aistia sen" Tuntematon Jedi

Xeron mestarista ei ole tietoa. Mutta lähteiden mukaan tämä olisi opettanut Xeroa 6 vuotta. Xero mestari huhutaan kuolleen kloonisodissa

JedineuvostoMuokkaa

Xero pääsi Jedineuvostoon Mace Windun hyväksynällä. Xero oli Neuvostossa vuodesta 22bby vuoteen 12bby. Xero osallistui moneen Jedineuvoston tehtävään sinä aikana.

KloonisodatMuokkaa

Kloonisotien riehuessa galaksissa, Xero johti yhtä joukko-osastoa. Suurista tappioista huolimatta Xero voitti joukkoineen kaikki kamppailut ja tehtävät. Xero on toiminut myös yhteistyössä Jedimestarin, Obi-Wan Kenobin kanssa. Xero menetti toisen kätensä taistelussa Kreivi Dookua vastaan. Mutta hänelle korjattiin myöhemmin robotti käsi.

Tehtävä TatoinellaMuokkaa

Kloonisotien riehuessa, Xero ja hänen joukkonsa komettiin komenukselle Tatoinille. Tatoinille Xero kiristi erästä romukuppiasta kertomaan Kreivi Dookun olin paikan. Xero hyökkäsi Dookun salaiseen temppeliin. Xero ja Dooku kävivät huikean kamppailun jossa Xero menetti toisen kätensä. Kloonit auttoivat Xeroa, ja samalla Dooku pakeni, ja tuhosi temppelin. Kloonit saivat pelastettua Xeron ajoissa, mutta Dooku pääsi pakenemaan. Tasavallan alus nouti heidät, ja Xero käsi vaihdettiin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki