FANDOM

Wiki

Tämä Wikian Fanon Wikin sivu ei ole enää käytössä. Oikea artikkelin voit lukea painamalla tätä linkkiä.

This page is no longer in use in Wikia's Fanon Wiki. You can read the article pressing this link.

Hän muisti isänsä. Hän muisti hänen viimeiset hetkensä ja sanansa. Nyt hän oli tehnyt niitä sanoja vastaan ja kumarsi Voiman pimeänpuolen valtiaalle. Hän katsoi lattiaan tuntien samalla vihaa edessään seisovaa miestä kohtaan. "Nouse! Oppilaani!" Palpatine sanoi hänen ainaisella käkättävällä äänellään. Luke nousi ja kumarsi vielä hennosti uudelle mestarilleen. "Minulla on sinulle tehtävä! Olen löytänyt jedin. Hän asuu Coruscantissa." Luke lähti ulos huoneesta. Hän oli hämmentynyt. Juuri äsken hän oli taistellut Sidiousta vastaan. Nyt hän suuntasi alukseen. Jokin klooni yritti kysyä jotain, mutta Luke murskasi sen Voimalla. Luke sihisi raivosta. Hän hyppäsi aluksen pilotin tuoliin ja suuntasi avaruusaseman lähellä sijaitsevaan kaupunkiin. Kun Luke lähestyi Corucantia, sai hän salaperäisen viestin. Se oli huonokuntoinen, joten hän erotti vain jedin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki