FANDOM

Wiki

Tämä Wikian Fanon Wikin sivu ei ole enää käytössä. Oikea artikkelin voit lukea painamalla tätä linkkiä.

This page is no longer in use in Wikia's Fanon Wiki. You can read the article pressing this link.

LUKU 1 Muokkaa

"Mestari,olen pian suorittanut tehtävän."Akhar ilmoittaa Corolle."Selvä,hahhaahaa!!"Coro vastaa Akharille.Akhar pysähtyy ja kääntyy.Hänen edessään seisoo Coro,valomiekka uhkaavasti kädessään. "M-Mitä?" Akhar hämmästyy.Yhtäkkiä Coro hyökkää Akharia kohtaan.Akhar hyppää sivuun ja käynnistää valosapelinsa."En ymmärrä!Mitä olen tehnyt?"Akhar kysyy pelokkaana ja hyppää Coroa kohti.Molemmat taistelevat raivokkaasti valomiekoillaan.Sitten Coro alkaa kuristamaan Akharia.Akhar heittää Coron kauas Voiman avulla ja hyökkää."AAAAARRRRGGGHHHH!!!!!"Coro karjaisee kun Akhar katkaisee tämän käden.Coro heittää Akharin puuhun ja hyppää itse perässä.Valomiekat heiluvat ja oksat katkeilevat.Mutta pian kuitenkin Coro saa yliotteen ja haavoittaa Akharia silmään ja korvan taakse.Akhar tippuu puusta ja makaa elottomana maassa.Coro hyppää itse alas ja menee Akharin eteen."Nyt voimasi loppuvatkin!!"Coro naurahtaa Akharille."Ei!Sinun on aika maksaa!!"Akhar ampuu voimakkaita salamoita Coroon ja tämä kuolee.Akharin vihan voimasta puut katkeilevet akharin ympäriltä.

LUKU 2 Muokkaa

Vuosien päästä.....Kauppa alus laskeutui Diodalle. Akhar hiipi lähemmäs.Ulos asteli kaksi taisteludroidia ja uupunut matkaaja.Akhar hyppää äkkiä ja tuhoaa molemmat droidit.Ja juuri kun matkustaja kohottaa aseensa Akhar katkaisee tuon kaulan.Akhar menee sisälle alukseen ja lähtee matkalle Coruscantiin.Kun hän saapuu coruscantin lähelle hän huomaa tasavallan hävittäjän seuraavan häntä.Pian se ottaa yhteyden radiolla Akharin alukseen.Samaan aikaan Akhar laskeutuu Coruscantiin.Tasavallan sotilaat piirittävät häntä hän hyppää äkkiä ilmaan ja sivaisee sotilaat kuoliaaksi.Hän ottaa yhden sotilaan asun juuri kun lisää sotilaita ryntää paikalle."Hän pakeni kaupunkiin!"Akhar selvittää muille sotilaille.Akhar lähtee muiden kanssa kaupunkiin mutta poikkeaa jeditemppeliin.Akhar riisu sotilaan asun ja kävelee kohti neuvostoa.Hän aukaisee jedineuvoston oven ja huomaa että sisällä istuu yksi jedi.Hän katkaisee tämän kaulan ja ottaa tuon vaatteet.Samalla sisään tulee muita jedejä."Se matkustaja tappoi tämän jedin.Tulin paikalle niin hän käveli vastaan!"Jatkuu....

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki